Läskiga grisar...

När vi var på hundutställning i Mjölby förra året och spanade in fina Golden (innan vi köpte Leo) så köpte jag med en pip-leksak i form av en gris hem till Olga. Det var väl mest Thea som ville att vi skulle köpa den...den var ju både rosa och grymtade lite roligt. Att den inte skulle bli långlivad förstod jag redan då...men att det inte skulle ta mer än ca 25 sekunder innan Mr Gris såg ut så här hade jag inte riktigt räknat med:
 
Var och handlade härom dagen och hittade en ny Mr Gris! Tänkte att den köper jag hem till Leo! Eftersom Olga gjorde som hon gjorde med pipleksaker så har inte det funnits i hemmet och ingenting Leo är van vid. Vilket märktes!!! Den var ju skit-äcklig tyckte Leo...studsade runt som en hare med skräckblandad förtjusning och skällde. Röra den vågade han inte. Så jag fick sätta Mr gris på stolen brevid mig och så fick dom ägna sig åt att bliga åt varandra istället:
Efter ett tag vågade sig Leo på att snacka lite med Mr Gris:
 
 Nu är dom så pass mycket polare att Leo har tagit med Mr Gris ut på tomten där han har en fin samling av leksaker, men ännu är grisen hel och fin och kan fortfarande grymta...och att denna gris ska gå samma öde till mötes som sin föregångare är nog inte så troligt :D
Dom leksaker som Leo biter sönder är oftast Vincents...och hårborstar har han också en förkärlek till...men sina egna leksaker är han rädd om.
 
//Matte Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback