Utställningsdebut!

I helgen debuterade vi i utställningsringen Leo och jag. Nervöst var det! Jag är inte gjord för det där märkte jag...springa runt i en ring med blickarna på oss...ja, nu är det ju främst hunden så klart som det tittas på..men ändå. Man ska försöka hålla kopplet rätt, inte snubbla och försöka få hunden springa lite snyggt så där.
Det behöver vi öva på...men det gick ju väldigt bra ändå!! Leo fick så fin kritik och gick och vann som bästa hanhundsvalp och blev BIS 2:a.
Här var vi bra trötta, Leo fattade inte alls varför han skulle stå still där när det fanns en snygg tjej precis framför och jag fick bromsa honom i svansen :-D
 
Väl hemma poserade han med alla sina fina priser:
 
Det här kommer vi leva på länge :-D
Att vi saknar vår Olga behöver jag väl knappast skriva...för det gör vi och kommer göra läääänge!! Det är så tomt utan henne!
Det är tur att vi har fullt upp med vår Leo, han är så härligt glad och nyfiken så där som valpar är. I morse var lyckan total när han i blåsten kunde springa och jaga löv som for runt...man blir glad bara av att se honom.

//Matte Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback