Vintern är här!

Jag, Leo och dom två stora barnen fick bege oss ner till Engströms Bil i veckan...lampor på min lilla pärla trasiga + vindrutetorkare som behövde bytas...och ni som känner mig vet hur mycket jag avskyr bilverkstäder. Antagligen för att jag har ett sådant ointresse för bilar så jag kan absolut ingenting. Vill inte ha en fråga, vill bara att någon fixar! Fråga mig inte vilken lampa som är trasig...då svarar jag ändå bara den som sitter fram typ.
Nåväl, regnet VRÄKTE ner, det blåste och var kallt...verkstaden sa, det där fixar vi direkt, tar en halvtimme...jättebra..men jag som hade både barn och hund med mig tänkte att det här blir en lång halvtimme.
Nejdå, barnen togs med in i bilhallen och serverades varm choklad och jag tog en promenad med Leo tills vi var dyngsura båda två....vilket inte tog så lång tid i och för sig.
Dom såg väl hur vi såg ut och kom ut och sa att vi fick vänta inne, det var ok att ta med hunden. Så vi satt där vid entrén Leo och jag och spanade...Leo kollade in dom nya bilmodellerna:
 
 
Han sköter sig så fantastiskt bra!!! Han fick flera kommentarer om hur fin han var och hur lugn har var av människor som passerade! Sen skulle vi in och betala också och jag står och river i handväskan efter plånbok och grejar...han bara lägger sig ner lite coolt och spanar på folk. Sååå duktig!!!
Regnet har övergått i snö till Leos förtjusning. Snö är hans grej! Ligger gärna ute i snön och bara myser. Han kommer helt klart gilla sportlovsveckan då han ska med upp till Lofsdalen! Fast ligga och mysa i soffan går rätt så bra det med...
 
Trevlig Helg!
 
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback