Fredagsmys!

Jag gjorde mig till i Fredags och tänkte skämma bort framförallt barnen lite grann...Tänkte att dom skulle få hemmagjorda hamburgare som Anders skulle grilla, gjorde egen dressing och god Cole Slaw till. Till efterrätt skulle dom få Sunday a'la mamma...hembakad chokladbotten som jag skulle skära i rutor, lägga en kula vaniljglass på och hälla hemkokt kolasås över...ni förstår..det skulle bli en meny i barnens smak och jag printade till och med menyer där jag presenterade maten som skulle serveras på restaurang Mamma's & Pappa's. Förväntningarna var stora!
Hamburgarna blev kanon! Medan vi smälte maten stod kakan för att svalna. Men det blev ingen efterrätt...det blev en nyttig lärdom vi fick oss till livs istället...Leo är lång när han står på bakbenen...Leo når saker han inte borde nå...Leo äter väldigt tyst och försynt när han hittar något gott...
 
 
Han lämnade lite i alla fall...inte för någon ville ha hans rester och han lämnade inte kakan av hänsyn till oss..nä, han var helt enkelt proppmätt :D
Nu verkar han äntligen ha slutat fälla så mycket. Det rasar inte hår längre så som det gjort under några veckor. Han verkar få en lite mörkare färg nu, man ser på rygg och även runt ögon/öron att färgen blivit något mörkare fläckvis. Han är så söt det lilla (stora) vilddjuret!
 
Jag har förresten fler små vilddjur därhemma:
 
Och ett hockeyproffs har jag med :-) Viktor var i kanonform i helgen och kunde räkna hem 5 mål och 4 assist på dom matcher han spelade...han var nöjd minst sagt.
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback