Olga helt ovetandes...

Tänk så skönt att vara hund ibland. Man bekymrar sig inte om det som varit och har ingen aning om det som komma skall. Olga är just nu lyckligt ovetandes om vad som komma skall...snart dax att dela på uppmärksamheten minsann. Fast jag är rätt övertygad på att hon kommer tycka det är mysigt med en kompis och kunde jag göra mig förstådd skulle jag minsann berätta för henne hur hon terroriserade Rasmus när hon själv var liten valp...för jäklar vilken terrorist hon var!!!
Leo kan nog försöka terrorisera bäst han vill...för försök väcka den bullterrier som sover...



Dessutom...någon så här söt skulle väl aldrig kunna terrorisera någon ;-)

Bara 8 veckor och så fantastiskt stilig redan nu! Vad månne det bli av denna kille?

I morgon hämtar vi honom!!!

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback