Härlig dag!

Jag tror att Leo är rätt nöjd med dagen som varit, det är vi allihopa men jag tror att dagen varit särskillt kul om man är en liten valp som Leo. Så mycket som är nytt och livsglädjen bara lyser om den där lilla killen.
Först tog vi en liten sovmorgon. Ut på morgonpink 05:30 som vanligt...men sen somnade vi om till 08:30.
Barnen hade önskemål idag...Viktor ville ha en "longboard" från Stadium och dom andra en pool ifall vi skulle ha turen med fint väder idag med...och det hade vi!

Vi drog iväg direkt på morgonen, ännu mulet och inte varmt i bilen. Skönt! Minst ett barn var kvar vid bilen och hundarna så vi hade koll på dom medans jag sprang in med olika barn på respektive affärer. Snabbt klara och hem igen. Då åkte vi till skogen! Fika hade vi med oss...men det slutade med att vi fick fika hemma...det var så mycket mygg så vi ville inte gärna sitta still. Hundarna njöt av dofter, dypölar och Leo hittade en död liten orm att sniffa på...såååå spännande.

Hemma blåste vi upp poolen, och se den tackade Leo så mycket för genom att dyka i. Helt övertygad om att den var köpt till honom! Lyckan var total!

Tjoho!! Vi har vatten i trädgården!



Kom i mina vänner...vattnet är skönt!!



Åhh så skönt med svalka!

Så här trött blir man efter en skogstur och bad i trädgården :-)



Kolla...så fin..jag tror helt ärligt inte man kan bli sötare...:-D

Nu laddar vi för schlagern!

//Matte Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback