Förberedelser

Så har ännu en födelsedag passerat. Ett år äldre, ett år klokare, snyggare..ja, ni kan det där...allt man blir när man plötsligt nått en ålder som man inte gärna skyltar med :-)
Fina presenter fick jag och dom går i förberedelsernas tecken...förberedelser inför en hund som vill vara ute i ur och skur. En hund som vill vara ute i skogen oavsett väder och se det behöver jag faktiskt förbereda mig inför. Som ägare till Olga äger jag faktiskt inte ens ett regnställ.
Så av mamma och pappa samt syster med familj fick jag mig ett presentkort på butiken:
http://www.djurouteliv.se/

Idag inhandlades ett regnställ av märket Pinewood, modell "Tornado extreme"...tål väder som inte ens går att uppbringa i Sverige förstår ni...så blöt ute kommer jag aldrig mer att bli..men det mest fantastiska var (enligt den duktiga säljaren) andningen...åhhh vad detta regnställ var bra på att andas. Så, regnställ = check! Vill ni veta mer om vattenpelare så är det bara fråga mig!



Likaså om man ska tillbringa mer tid i skogen, vill jag kunna ha med mig fika så klart! Dessutom..vart ska jag ha alla dummies jag tänkt ha med mig...hundgodis, hundpåsar, mobil, matsäck, vatten till hunden...ja, det där funderade jag lite på och får då följande fina ryggsäck i födelsedagspresent av maken och barnen:

SÅ BRA!!! Med en stol på dessutom...då kan vi sitta där i skogen eller vid utställningsringen och filosofera och vila benen (jag har ju faktiskt fyllt 38).
Får man så här fantastiska presenter så kan man ta att man blivit ett år äldre, eller hur!

//Anna

P.s Olga gick inte lottlös, en påse märgben fick det också bli från butiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback