Olga spanar

Olga spanar

Nu när matte kommit på att det här med blogg inte är så svårt...så måste det komma ett nytt inlägg...genast. Så här ser jag ut idag, stor och ståtlig...och på min favoritplats...i hagen. Precis brevid där vi bor finns en hage man får vara i så här års när den inte är upptagen av kossor...här gillar jag att spatsera och spana, har man tur så får man se fasaner...rekordet är 7 på en och samma gång. Det allra bästa är dock att här kan man stöta på kompisarna...för tänk...här i lilla Ljungsbro där vi bor, ja faktiskt i Brunnby som området heter så är vi hela 4 Bullterrier som bor! Vi träffades i hagen på nyårsafton och grillade korv till lunch med hussar och mattar, supermysigt! Det är jag, och sen har vi Nikki och Pia, som bor tillsammans och är 5 respektive 1/2 år...och så har vi "lilla" Texas...snart 4 månader ungefär. Vi är allt ett skönt gäng!
Hälsningar/Olga

Kommentarer
Postat av: Harry

Hej syrran vilken fin sida du har!!!
Allt bra annars?
Vi länkar genast till dig!!
puss och kram

Postat av: Sventa

Pia blev avundsjuk direkt!
Jättefin sida,skall bli kul att följa
Hälsningar från Olgas sommarpappa

2007-01-09 @ 07:11:42
Postat av: lisa & Irma

Tja ba syrran! Kul att du oxå skaffade en blogg. Det var faktiskt Harry som inspirerade oss. Gud vad du e söt, hoppas vi får träffas någon gång.
Kramar i massor, Lisa & Irma

2007-01-09 @ 11:06:42
Postat av: Saga

Nämen är det inte Olga?!
Vilken fin och ståtlig töss du har blivit.
Själv har jag vuxit en hel del sedan ni såg mig och har hunnit bli 7 mån.
Hoppas vi kommer träffas på Tånga hed utställningen den 6 maj ;-)
Kramis//Saga m fam

ps.hoppas det är ok att jag länkar till dig!?!

2007-01-09 @ 13:32:45
URL: http://minibullensaga.webblogg.se
Postat av: Jessica

Vilken snygging! :)
En sån bulla ;)

2007-01-13 @ 16:48:52
URL: http://konrad.bulle.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback