Hösten är här

...och vi är dåliga på att uppdatera bloggen märker jag! Leo mår fint, han gillar nog hösten, inte lika varmt som sommar och det blir härliga promenader i skön krispig luft:
 
Sen är han ju en riktig frossare också...som tycker om att mysa inne...i soffan eller sängen...gärna med lill-matte som kliar och klappar. I går ropade Thea på mig "mamma, kan du ropa på Leo, jag får bara sitta och klappa hela tiden och får inte sitta framför datorn ifred". Det är ju så att han vet vad han vill...slutar man klia så buffar han och lyfter armen med huvudet eller sitter och "slår" på en med tassen :)

Sen har vi sån tur att vi har grannar som gärna lånar Leo...så här om kvällen knackade det på dörren och Leo fick frågan om han ville med ut och springa i skogen en sväng, det ville han :) En timme senare kom en trött, nöjd och ny duschad hund hem...vilken service!!!
Annars blir det en del hockey för Leo, han är med och sitter på läktaren när grabbarna spelar i Ljungsbro, och i helgen var han med till Vadstena för bortamatch...där kunde han inte sitta på läktaren men fick följa med husse och andra hockey-pappor och fika på ett mystigt café inne i Vadstena innan match...trevligt när man får ta med sig hunden in!
 
Sen måste jag avsluta med att bjuda på den här bilden...tagen när vi var på trimkurs...vår stiliga Leo!!!
 

//Matte Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback