Det där med att ta bra kort...

Inser när jag kikar igenom bloggen att det är mest bilder på Leo när han sover. Tänkte då i helgen när vi var ute att jag skulle ta lite fina bilder där han faktiskt är vaken! Hela familjen var uppe vid Vreta Kloster golfbana där man har längdspår nu. Alla skulle åka utom jag och Leo som skulle promenera runt där uppe i stället.
När vi var ute och gick hade jag fullt sjå med att kolla var jag satte fötterna...förädiska isfläckar precis över allt, dessutom gick vi på golfbanan så jag tyckte det var bäst att hålla Leo kopplad, så att ta upp kameran var inte ett alternativ. Men när vi sedan väntade på övriga gängen skulle jag försöka ta lite bilder...
 
Om jag säger att det här var bland dom bättre förstår ni säkert hur dom andra såg ut. Precis när jag skulle till att fota vände han bort huvudet...varje gång...tror han retades med mig :-)
 
 
Länge var vi ute...och trött blev han...mycket trött...så det fick bli en sova-bild till!
 
//Matte Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback