Utmaning!

Vi har blivit utmanade av Doglas!
Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort så skriver man en kommentar i de utmanades gästbok att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Olga har antagit utmaningen och här kommer lite underligheter hon har för sig...

1. Jag tycker mycket bättre om Grapefrukt än leverpastej.

2. Jag är besatt av fallfrukt, varje promenad måste minst ett äpple käkas upp, helst dom där lila, konstiga, troligen endast till prydnad, liknande äpple frukterna är jag tokig i. MÅSTE HA! Och så smyger jag på dom som en panter först innan jag hugger till.


3. Är expert på att hitta bollar när vi är ute på promenad, gömda i diken, i högt gräs, i buskar...you name it, jag hittar!

4. Tycker om att sova med huvudet hängande nerför soffan, gärna får framtassarna hänga ner och dingla också...lika skönt är det att ligga på rygg och hänga med huvudet uppochner utanför soffan...då snarkar jag gott.

 5. Jag är alltid med och nattar barnen på kvällarna, jag missar aldrig när matte läser saga för Thea då ligger jag på plats i sängen också...Viktor går jag också in till och kollar att han ligger i sängen...jag missar inte en nattning!

6. Jag är mån om dom små....Hund-dagis matte berättade om hur jag hade blivit så försiktig med henne nu när hon väntar barn...även när vi är ute på gården och jag leker med massa kompisar så avbryter jag leken med jämna mellanrum för att springa fram till dag-matte och kolla att allt är lugnt...när hon berättade det för matte så gick det upp ett ljus även för henne...det är alltså därför jag bara måste ligga i mattes knäveck så fort hon kryper upp i soffan eller ligga över mattes ben...jag vill ju hålla koll på läget liksom...själv så är matte övertygad om att jag skulle bli världens bästa mamma om jag fick valpar...fast jag får nöja mig med tvåbenta valpar att hålla koll på har matte sagt, så var det med det.

Jag vet inte om jag får ihop 6 kompisar att utmana...men dom jag definitivt ska skicka en utmaning till är brorsorna Bob och Harry ialla fall :-)

/Olga


Kommentarer
Postat av: sandra och harry

ojojoj, ska ni ha barn?? Så roligt! När är det beräknat??
Kram

2007-11-05 @ 10:41:03
Postat av: Anna och Olga

Japp...nr 3 är på gång...4 om man räknar in Olga och det gör vi ju :-)...men sen är huset fullt!! Beräknat månadsskiftet mars/april...2/4 för att vara exakt..men jag siktar in mig på ett mars-barn...här ska vi inte gå över tiden inte...haha.

2007-11-05 @ 11:28:08
Postat av: Anna.Lena Åkerström

Oj, vad mycket som olga gör som stämmer överens med Bob kan det vara ett släktdrag?
Kram A-L o Bob

2007-11-07 @ 10:22:54
Postat av: sandra och harry

Tack för grattiset=) Ska bli kul med småharrysar som kutar omkring! skönt att vi slipper att ha dom hos oss bara=) hehe

2007-11-28 @ 13:37:14
Postat av: sandra och harry

Gott nytt år syster=)

2007-12-31 @ 17:34:07
Postat av: sandra och harry

ja, tack för grattis=)
Grattis själv! Ska bli spännande att se vad harry tycker om bebisen sedan. Men det går säkert bra. Han har inte brytt sig om de bebisarna han träffat.
Då är du 9 veckor före mig=)

Kram

2008-01-04 @ 16:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback